Forum www.iamteamtm.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Regulamin Nadeo Premiership

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.iamteamtm.fora.pl Strona Główna -> Turnieje Nadeo / Nadeo Premiership
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Yorktown




Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 411
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/500
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 1:35, 20 Kwi 2010    Temat postu: Regulamin Nadeo Premiership

Regulamin Nadeo Premiership...

Administratorzy turnieju NP:
1) Matthias "Bärentöter" Brunnbauer; [link widoczny dla zalogowanych]
2) Michal "Floccus" Boduch; [link widoczny dla zalogowanych]
3) Arijan "meliOn" Hucaljuk; [link widoczny dla zalogowanych]

1. Ogólne

1.1 Zmiana regulaminu
Administratorzy NP mają prawo do zmiany lub rozszerzenia regulaminu w każdej chwili jeśli jest to konieczne.
W niektórych szczególnych przypadkach administratorzy mogą podjąć decyzje, które nie są objęte regulaminem dla zachowania ducha uczciwej rywalizacji i współzawodnictwa.

1.2 Zachowanie
Od każdego uczestnika oczekuje się, że będzie zachowywał się w sposób pełen szacunku i właściwie. Obrażanie, znieważanie i znęcanie się nad innymi graczami jest zabronione i będzie karane (patrz punkt 1.6)

1.3 Oszukiwanie
Oczywiście oszukiwanie jest zabronione i każdy gracz, który używa cheat'ow będzie natychmiast wyrzucony z ligi NP na zawsze. O tym w jaki sposób zostanie ukarany jego zespół zadecydują administratorzy NP.

1.4 Dodawanie nowych graczy
Po zakończeniu rejestracji każdy team może dodać maksymalnie 3 graczy do swojego zespołu. Kiedy chcesz dodać nowego gracza, musisz wysłać wiadomość prywatną do administratorów wraz z nazwą i loginem nowego gracza.

1.5 Tydzień rozgrywek
Tydzień zaczyna się w poniedziałek o 00.01 CEST (letni czas środkowoeuropejski) i kończy się w niedzielę o 23.59 CEST.

1.6 Kary
Są dwa różne rodzaje kar: żółta kartka i czerwona kartka. Mają takie same znaczenie jak w piłce nożnej. Żółte i czerwone kartki mogą być dawane tylko przez administratorów NP.
Żółta kartka: jeśli gracz zachowuje się źle (obraża, zakłóca mecz itp.) wtedy administratorzy po dokładnym przeanalizowaniu sytuacji mogą dać żółtą kartkę temu graczowi. Pierwsza żółta kartka to ostrzeżenie, druga żółta oznacza czerwoną kartkę.
Czerwona kartka: gracz, który otrzymał czerwoną kartkę jest bezzwłocznie wyrzucany z Nadeo Premiership i nie jest mile widziany. Gracz nie może jechać w meczu oraz nie jest mile widziane obserwowanie przez niego meczu. Jeśli jego zespół, wciąż pozwala jeździć mu w meczu, wtedy zespół również jest wyrzucany z rozgrywek! Dostaniesz czerwoną kartkę kiedy otrzymasz drugą żółtą kartkę, ale także za oszukiwanie, skrajne obelgi (np. rasizm) i inne ekstremalnie złe zachowania.
Jako, że administratorzy nie mogą być wszędzie, gracze muszą wysłać zrzut ekranu (screenshot) z dowodem wykroczenia popełnionego przez gracza do administratorów. W przeciwnym razie nie możemy i nie będziemy karać każdego.

1.7 Tabela - co się dzieje jeśli dwa zespoły mają taką samą ilość punktów NEW!!
Jeśli dwa lub więcej zespołów mają taką samą ilość punktów, to przede wszystkim liczy się różnica punktów. Jeżeli różnica punktów jest taka sama, wtedy liczy się wynik meczu bezpośrednio między tymi drużynami. Jeżeli mecz zakończył się wynikiem 3:3, wtedy zwycięzca 5vs5 w tym meczu będzie miał lepszą pozycję w tabeli.

2. Rejestracja

Musisz zarejestrować swój zespół w temacie "Registration". Tam tworzysz nowy temat o nazwie takiej samej jak nazwa Twojego zespołu. Trzeba podać jednego lidera i wicelidera zespołu. Obaj powinni podać swoje adresy e-mail. Musisz zarejestrować wszystkich graczy poprzez podanie ich loginów z TM oraz nazwy z gry. Przykładowy post znajdziesz w temacie "Registration". Każdy gracz może jeździć tylko w jednym zespole, jeśli gracz będzie jeździł dla dwóch zespołów otrzyma czerwoną kartkę.
Rejestracja jest otwarta i zakończy się 18 kwietnia o 23.59 CEST.
W tym czasie paczka map zostanie podana do wiadomości.

3. Gra

3.1 Ogólne
Gracz, który zagra w starciu 1vs1 nie może grać 2vs2.
Zwycięstwo w 1vs1 daje 1 pkt.
Zwycięstwo w 2vs2 daje 1 pkt.
Zwycięstwo w 3vs3 daje 2 pkt.
Zwycięstwo w 5vs5 daje 2 pkt.
Powoduje to, że łączna liczba punktów wynosi 6. Więc możliwe wyniki to 6:0, 5:1, 4:2, 3:3 i odwrotnie.
Jeśli końcowy rezultat brzmi 6:0, 5:1, 4:2 dla Twojego zespołu, wtedy Twój zespół wygrywa mecz.
Jeśli końcowy rezultat brzmi 0:6, 1:5, 2:4 dla Twojego zespołu, wtedy Twój zespół przegrywa mecz.
Jeśli końcowy rezultat brzmi 3:3, wtedy mecz kończy się remisem.
Zwycięstwo w meczu daje 3 punkty, remis 1 punkt, porażka 0 punktów.

1vs1, 2vs2 i 5vs5 są grane tylko na 1 mapie w trybie zespołowym (team mode). Ale wszystkie 3 pojedynki na różnych mapach.
Dla przykładu: 1vs1 na A08, 2vs2 na StadiumD4, 5vs5 na E05.
3vs3 będzie grane w trybie TA na 3 mapach.

Jak wygrać 1vs1, 2vs2 i 5vs5: wygraj 5 z maksymalnie 9 rund aby wygrać 1vs1, 2vs2 i 5vs5.
Jak wygrać 3vs3: musisz wygrać co najmniej 2 z 3 map, aby wygrać 3vs3.
Jak wygrać mapę w 3vs3: w top3 musisz mieć 2 lub 3 graczy aby wygrać mapę.

Szczególne przypadki w pojedynku 3vs3:
Co się dzieje, kiedy dwóch graczy ma ten sam czas? Dla przykładu: jest grana jakaś mapa i gracz z zespołu A jest na pierwszej pozycji a gracz z zespołu B na drugiej pozycji. Wtedy zespół, który ma gracza na 3 pozycji aktualnie prowadzi i wygra mapę. Ale kto prowadzi jeśli zawodnik z drużyny A i zawodnik z drużyny B mają ten sam czas i są na 3 i 4 miejscu? Floccus napisał wtyczkę dla takiego przypadku. W tej wtyczce gracze z pozycji 1, 2 i 3 są zawsze widoczni. Teraz kiedy inny gracz wykręci taki sam czas jak gracz będący na 3 pozycji, nie będzie on widoczny w okienku wtyczki, ponieważ zrobił ten czas później niż zawodnik będący aktualnie na 3 pozycji.
Jeśli nie wtyczki na serwerze, liczy się tabela wyników końcowych. Ale tutaj to zbieg okoliczności, kto wygrywa kiedy 2 graczy ma ten sam czas!
Jeśli wtyczka jest zainstalowana, wtedy liczył się będzie wynik pokazany przez wtyczkę.
Przejdź do "News"->"3on3 TimeAttack plugin". Tam znajdziesz wtyczkę, opis jak zainstalować ją oraz 2 screeny pokazujące zmiany wprowadzone przez wtyczkę. Prosimy o zainstalowanie na swoich serwerach!
Co się stanie jeśli w jednym zespole pojedzie 4 graczy? - wtedy drugi zespół wygrywa mapę.

3.2 Przed meczem

3.2.1 Ustawienia serwera dla pojedynków 1vs1, 2vs2, 5vs5
Mode: Team
Warmup duration: 2
Points New Rules: 5
Max Points: 10

3.2.2 Ustawienia serwera dla pojedynku 3vs3
Mode: TimeAttack
Warmup duration: start, kiedy obie drużyny będą gotowe.
Timelimit: 4 minuty (240 sekund)

3.2.3 Mapy
Właściwe mapy na każdy tydzień są wybierane przez administratorów i będą podane w niedzielę, dzień przed rozpoczęciem właściwych rozgrywek. Podczas gdy pełen zestaw map ze wszystkimi mapami do tryba TA i team zostanie podany co najmniej 1 tydzień przed startem ligi NP.

3.2.4 Składy
Każdy zespół musi napisać na forum (?) swój skład na pojedynki 1vs1 i 2vs2 co najmniej 30 minut przed startem meczu. Trzeba podać także jednego gracza rezerwowego na powyższe pojedynki. Ale dbaj o zasadę, że gracze, którzy grają w pojedynku 1vs1 nie mogą zagrać 2vs2.
Składy na pojedynki 3vs3 i 5vs5 nie muszą być podane.
Skład na pojedynek 3vs3 - musisz ogłosić listę 3 graczy przed rozpoczęciem pojedynku. Ta trójka graczy jedzie na wszystkich 3 mapach. Wyjątek - patrz 3.3.3!
Ale, zadbaj również o to, aby składy na pojedynki 3vs3 i 5vs5 były podane przed rozpoczęciem meczu. W przeciwnym wypadku może zaistnieć jakiś chaos.

3.2.5 Terminy meczów
W zasadzie wszystkie mecze są ustawione na niedzielę, godz. 20 CEST. Jeśli obie drużyny uzgodnią inną dzień, wtedy mogą jechać w tym dniu. Jeśli oba zespoły nie znajdą innej odpowiedniej daty meczu, wtedy mecz odbędzie się w niedzielę o gody. 20 CEST!
Jeśli zespół absolutnie nie jest w stanie rozegrać meczu w danym tygodniu, wtedy zespół musi napisać PM do administratorów oraz przeciwnika tak wcześnie jak to możliwe (=co najmniej przed poniedziałkiem 23:59 CEST właściwego tygodnia - w przeciwnym wypadku musisz zagrać mecz w normalnym terminie). Potem oba zespoły, z pomocą administratorów spróbują znaleźć uczciwą i dobrą datę na rozegranie meczu dla obu drużyn.
Każdy team może skorzystać z tej opcji tylko raz w całym turnieju. Zgodnie z zasadą fairplay powinieneś użyć tej opcji jeśli naprawdę nie ma innej możliwości.

3.2.6 Rozpoczęcie meczu i opóźnienia
Wszyscy gracze obu drużyn muszą być obecni i gotowi do gry co najmniej 5 minut przed oficjalnym rozpoczęciem meczu. Jeśli zespół nie pojawi się, wtedy drugi zespół musi czekać co najmniej 15 minut na nich. Jeśli mimo to przeciwnik nie zjawił się, wtedy należy zrobić screena i wkleić wraz z opisem na forum NP. Następnie, zespół, który czekał i był obecny musi wybrać nowy termin meczu w ciągu najbliższych 7 dni. Najwcześniejszą nową datą meczu jaką można wybrać jest 24 godz. po pierwotnym terminie w którym mecz miał się odbyć. Zespół, który nie stawił się w pierwotnym terminie musi zaakceptować nową datę meczu i jeśli nie przyjdą ponownie zostaną zdyskwalifikowani. Jeśli pojawią się, cały zespół otrzymuje żółtą kartkę.

3.2.7 Gdzie zorganizować mecz?
Przejdź do "All matches", kliknij we właściwy tydzień i następnie swój mecz. Tam także musisz podać składy, screeny itp.

3.2.8 Obserwatorzy
Jeśli jeden z zespołów nie chce mieć obserwatorów, którzy nie są z żadnego z teamów grających mecz, wtedy musi napisać odpowiedni post na forum NP (w tym samym miejscu, w którym organizujesz mecz - patrz 3.2.6). Wtedy jesteś upoważniony do wyrzucania wszystkich obserwatorów z serwera, z wyjątkiem graczy jednego z zespołów lub jeśli są oni administratorami. Najprostszym sposobem, aby zapobiec przyjściu obserwatorów na serwer jest wysłanie hasła przeciwnikowi przez PM, wtedy tylko Ty i Twój przeciwnik znają hasło. Powinieneś używać tego hasła. na co najmniej 10 min przed rozpoczęciem meczu.

3.3 Podczas meczu

3.3.1 Przełączanie między trybami gry
Wewnętrzna komenda, aby przełączyć tryb gry na TA - /admin setgamemode ta
Wewnętrzna komenda, aby przełączyć tryb gry na team mode - /admin setgamemode team
Drobna wskazówka: po przełączeniu na inny tryb gry musisz pominąć mapę (w przeciwnym razie fufi widgets będzie złe). Więc zmieniaj tryb gry zanim aktualna mapa skończy się.

3.3.2 1vs1, 2vs2, 3vs3, 5vs5
Zasadniczo poszczególne pojedynki powinny być prowadzone w kolejności: 1vs1 -> 2vs2 -> 3vs3 -> 5vs5.
Ale jeśli oba zespoły zgodzą się, ten porządek może ulec zmianie.

3.3.3 Rozłączenia
Dot. 1vs1, 2vs2 i 5vs5. Jeśli gracza rozłączy podczas jazdy, wtedy ten przejazd zostanie ukończony i zaliczony (?). Następnie musimy poczekać na powrót tego gracza. Jeśli nie wróci w ciągu następnych 3 minut, musi być zastąpiony przez innego gracza. Przy pojedynkach 1vs1 i 2vs2 rezerwowy gracz musi go zastąpić. Jeśli rezerwowy gracz również jest rozłączony, wtedy gracz, który został wybrany przez drużynę przeciwną, musi go zastąpić!
Dot. 3vs3. Jeśli jeden z graczy zespołu zostanie rozłączony podczas trwania mapy, zostaje ona ukończona i zaliczona. Gracz, który został rozłączony może kontynuować jazdę jeśli wróci na czas. Kiedy mapa jest skończona a on wciąż nie wraca, wtedy musimy poczekać co najmniej 3 minuty na niego. Jeśli wciąż nie wraca, wtedy inny gracz musi go zastąpić. Ten gracz jedzie także inne mapy w pojedynku 3vs3.

3.3.4 Nieobecności
Jeśli gracz, który został zgłoszony do meczu 1vs1 lub 2vs2 nie pojawia się, wtedy rezerwowy gracz musi jechać za niego. Jeśli rezerwowego gracza również nie ma, wtedy druga drużyna może wybrać gracza, jakiego oni chcą, aby jechał.

3.3.5 Awaria serwera
Jest zawsze możliwe. że dojdzie do awarii serwera podczas meczu. Z tego powodu, oba zespoły zawsze muszą ogłosić i przygotować swój serwer na mecz. Więc jeśli Drużyna A jest gospodarzem serwera i dojdzie do jego awarii, wtedy każdy powinien przejść natychmiast na serwer przygotowany przez Drużynę B aby kontynuować mecz. W przypadku, gdy nie będzie innego serwera, można skorzystać z zapasowego serwera, który będzie dostępny online 24/7. Więcej szczegółów na forum NP temat "Servers". Jeśli i ten serwer jest aktualnie używany możesz spytać inne klany możesz rozegrać mecz na ich serwerach lub zakończyć mecz w inny dzień.
W takim przypadku napisz wiadomość prywatną do administratorów.

3.3.6 Zrzuty ekranu
Musisz robić zrzuty ekranu z wszystkich wyników, Również powinieneś zrobić screeny w przypadku grubiańskiego zachowania graczy, gdy jedzie niezarejestrowany gracz, zakłócania meczu przez graczy.

3.3.7 Obserwowanie podczas meczu
Jeśli żaden z zespołów nie ogłosił, że nie chce mieć obserwatorów na meczu (patrz 3.2.8), wtedy wszyscy gracze TM mogą obserwować mecz. Jeśli jeden lub oba zespoły ogłosiły, że nie chcą mieć na serwerze obserwatorów, wtedy tylko gracze obu zespołów i administratorzy mogą przebywać na serwerze. Wszyscy inni gracze mogą być wyrzuceni z serwera.

3.3.8 Rozmowy w trackie meczu
Zgodnie z zasadami fairplay, nie wolno rozmawiać podczas meczu, jeśli zawodnicy jadą. Możesz rozmawiać kiedy mapa skończyła się, podczas rozgrzewki, z wykorzystaniem /pm oraz jeśli używasz innego programu do chatu. Jeśli na meczu są osoby (które nie są z żadnego zespołu grającego mecz), które rozmawiają przez cały czas trwania mapy i niektórym graczom przeszkodziło to, możesz ostrzec te osoby. Jeśli oni dalej zakłócają mecz, wtedy zrób zrzut ekranu jako dowód i zbanuj ich. Nie jest dozwolone wyrzucanie z serwera graczy jednego z teamów uczestniczących w meczu. Jeśli zachowują się źle, zrób zrzut ekranu i wyślij go do administratorów, wtedy ci gracze otrzymają żółtą kartkę.

3.4 Po meczu

3.4.1 Wynik meczu
Bezpośrednio po zakończeniu meczu, obie drużyny muszą podać na forum NP wynik meczu!
Post powinien zawierać ogólny ostateczny wynik meczu i dokładny rezultat wszystkich pojedynków!
Wynik podaj w tym samym miejscy, w którym organizujesz mecz ("All Matches" - wybierz odpowiedni tydzień i temat ze swoim meczem).

3.4.2 Protest
Jeśli coś poszło nie tak podczas meczu lub jeśli oba zespoły nie napisały na forum takiego samego wyniku z jakichkolwiek przyczyn to możesz napisać protest po meczu. Najważniejszą rzeczą jest, że Ty możesz poprzeć swoje argumenty zrzutami ekranów, administratorzy lub gracz RtA nie będą wszędzie. Napisz protest w tym samym miejscu, w którym organizowałeś mecz i wyślij pm do administratora, z informacją, że napisałeś protest. Administratorzy przeanalizują sytuację, po czym wydadzą swoją opinię w danej sprawie!

Starałem się przetłumaczyć jak najlepiej umiem, z drobną pomocą Google i słownika. Chociaż pewnie jakieś błędy znajdą się, więc jeśli ktoś przetłumaczył jakiś fragment lepiej to proszę poprawić.
KONIEC!!! Idę spać...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Yorktown dnia Nie 22:23, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kurpes




Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 207
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/500

PostWysłany: Wto 18:19, 20 Kwi 2010    Temat postu:

Wielkie dzięki za to Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
raptiz




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/500

PostWysłany: Wto 22:09, 20 Kwi 2010    Temat postu:

zapoznałem sie z treścią ulotki dołaczonej do opakowania....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.iamteamtm.fora.pl Strona Główna -> Turnieje Nadeo / Nadeo Premiership Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Forum.
Regulamin